نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

عدم حضور استودیوهای بزرگ هالیوود مثل مارول در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳

استودیوهای بزرگ هالیوودی مانند مارول، لوکاس فیلم و نتفلیکس قرار نیست در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ حضور داشته باشند.

نمایشگاه کامیک کان سن دیگو دوران سختی را در زمان همه‌گیری ویروس کرونا سپری کرد و در سال ۲۰۲۰ تعطیل شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ قرار است با بحران بزرگ دیگری مواجه شود. ورایتی گزارش داد که استودیوهای هالیوودی بزرگی قرار است در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ حضور نداشته باشند. در این فهرست بلند شاهد نام‌های بزرگی مثل مارول استودیو و لوکاس فیلم از دیزنی، HBO، سونی پیکچرز، یونیورسال پیکچز و نتفلیکس هستیم که همگی در کامیک کان سن دیگو امسال حضور ندارند.

برادران وارنر هنوز تصمیم رسمی در مورد حضور یا عدم حضور در San Diego Comic-Con 2023 نگرفته است و شبکه NBC نیز همچنان منتظر توافق با اتحادیه بازیگران است و پس از آن در مورد حضور یا عدم حضور در کامیک کان سن دیگو تصمیم خواهد گرفت. ورایتی در ادامه اشاره کرد که پارامونت و آمازون در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ حضور پیدا خواهند کرد. اما دلیل اصلی این موضوع چیست؟ ورایتی می‌گوید که اعتصاب سراسری نویسندگان و اعتصاب احتمالی بازیگران دلیل اصلی این موضوع عنوان شده است.

شرکت کنندگان رویداد کامیک کان

چرا که بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی متوقف شده‌اند و عقب افتاده‌اند و بدین ترتیب در بازه زمانی کنونی نمی‌توانند پنلی براساس برنامه‌های آینده خود ارائه کنند. آن‌ها همچنان نمی‌خواهند برنامه‌ای برگزار کنند که در آن بازیگران این پروژه‌ها به علت اعتصاب در آن حضور پیدا نمی‌کنند. علاوه‌براین، نتفلیکس به‌تازگی برنامه Tudum را در برزیل برگزار کرده است و لوکاس فیلم هم برای دنیای جنگ ستارگان برنامه Star Wars Celebration را داشته است که باعث می‌شود نیازی به حضور در کامیک کان نداشته باشند.

DC Studios نیز در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دارای برنامه فندوم بوده است، اما در سال ۲۰۲۲ آن را لغو کرد. هدف از این برنامه نمایش برنامه‌های آینده دی سی استودی وبوده است که احتمال دارد برادران وارنر به سراغ برنامه مشابهی برود. البته پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که فهرست بازیگران فیلم Superman: Legacy قرار است در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ معرفی شوند که اکنون وضعیت این موضوع مشخص نیست. کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه () برگزار خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده