نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲

گل گدوت: فیلم Red Notice 2 قطعا ساخته می‌شود

گل گدوت در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که فیلم‌نامه Red Notice 2 را خوانده است و همه عوامل تولید برای این فیلم هیجان‌زده هستند.

هفته گذشته رسانه کولایدر در رویداد Tudum نتفلیکس با گل گدوت، بازیگر فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)، جیمی درنان، بازیگر فیلم‌های Fifty Shades (پنجاه طیف) و آلیا بات، بازیگر فیلم RRR (آرآرآر) دور میز نشست تا درباره فیلم Heart of Stone (سنگدل) به گفت‌وگو بپردازند. گل گدوت پس از فیلم سنگدل زمانی را به گفت‌وگو درباره فیلم Red Notice 2 (اعلان قرمز ۲) اختصاص داد که در ژانویه ۲۰۲۲ چراغ سبز تولید دریافت کرد.

از اکتبر ۲۰۲۲ اطلاعات دیگری به‌جز شروع نگارش فیلم‌نامه فیلم Red Notice 2 در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است. گل گدوت در جریان رویداد Tudum اعلام کرد: «ما همه درباره این فیلم صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم می‌توانم چیزی در این‌باره بگویم یا نه! من قبلا نسخه دوم فیلم‌نامه را خوانده‌ام و می‌توانم بگویم فوق‌العاده است. ما همه برای آن بسیار هیجان‌زده هستیم». این احتمالا به معنای شروع فیلم‌برداری فیلم اعلان قرمز ۲ در آینده نزدیک خواهد بود.

فیلم Red Notice 2 دوباره گل گدوت را در نقش بزرگ‌ترین دزد آثار هنری و رایان رینولدز را در نقش یک جنایتکار قرار می‌دهد که دست به سرقت آثار هنری ارزشمندی می‌زنند تا با فروش آن‌ها سود کلانی کسب کنند. دوئین جانسون نیز برای تکرار نقش جرم‌شناس پلیس فدرال آمریکا باز می‌گردد تا جلوی این دو سارق را بگیرد.

سال گذشته بو فلین و هیرام گارسیا، تهیه‌کنندگان فیلم Red Notice 2 از برنامه خود برای فیلم‌برداری قسمت دوم و سوم به‌شکل پیاپی خبر دادند. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان افراد دخیل در پروژه می‌شود، اما می‌تواند اکران هر دو فیلم را به تأخیر بیندازد. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا فیلم‌برداری فیلم اعلان قرمز ۲ و ۳ به‌صورت پیاپی انجام می‌شود یا خیر. نتفلیکس هنوز زمان شروع تولید و اکران دنباله فیلم Red Notice را اعلام نکرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده