نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۸

فاش شدن احتمالی نام دومین اسپین-آف سریع و خشن

دومین اسپین-آف مجموعه سریع و خشن احتمالا Fast and Furious Presents: Hobbs and Reyes نام خواهد داشت.

همان‌طور که سایت پروداکشن ویکلی اشاره کرد، فیلم اسپین-آف اخیرا معرفی‌شده مجموعه Fast and Furious (سریع و خشمگین) با نقش‌آفرینی دوئین جانسون Fast and Furious Presents: Hobbs and Reyes (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و ریس) نام خواهد داشت. این فیلم یک دنباله مستقیم برای فیلم Hobbs & Shaw (هابز و شاو) به‌حساب نمی‌آید و حوادث بین دو فیلم Fast X (فست اکس) و Fast X: Part Two را پوشش می‌دهد.

نام دومین اسپین-آف مجموعه سریع و خشن نشان می‌دهد که این فیلم روی نزاع بین لوک هابز یا هنرنمایی دوئین جانسون و دانته ریس با نقش‌آفرینی جیسون موموآ تمرکز خواهد داشت. در فیلم Fast Five (سریع ۵) دام و گروهش یک قاچاقچی برزیلی مواد مخدر با نام هرنان ریس را از میان برداشتند و دانته ریس به‌عنوان پسر این قاچاقچی در سریع و خشن ۱۰ برای گرفتن انتقام مرگ پدرش بازگشت تا پس از یک برنامه‌ریزی ۱۲ ساله تسویه حساب کند.

یونیورسال پیکچرز در تیتراژ پایانی فیلم Fast X به دومین اسپین-آف Fast and Furious اشاره کرد، اما درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. هنوز نام کارگردان این فیلم اعلام نشده است و نمی‌دانیم که چه زمانی روی پرده سینما خواهد رفت. نظر به اینکه فیلم Fast X: Part Two برای اکران در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ (۴ آوریل ۲۰۲۵) برنامه‌ریزی شده است، احتمالا باید پیش از اکران این فیلم منتظر تماشای اسپین-آف بعدی مجموعه باشیم.

این پروژه با وجود عملکرد نه‌چندان مطلوب فیلم Fast X در گیشه چراغ سبز تولید دریافت کرد. فیلم Furious 7 (خشمگین ۷) پس از اکران در سال ۲۰۱۵ توانست ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد و قسمت هشتم نیز با فروش ۱.۲ میلیارد دلاری بسیار قدرتمند ظاهر شد. فیلم F9 (اف ۹) تنها ۷۲۶ میلیون دلار فروش داشت؛ درحالی‌که فیلم فست اکس با بودجه ۳۴۰ میلیون دلاری فقط ۶۷۸.۹ میلیون دلار در طول یک ماه پس از اکران به‌دست آورده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده