// شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۶

تاخیر احتمالی تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

براساس گفته‌ی یکی از عوامل سازنده، احتمالا انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse دیرتر از زمان اعلام شده اکران خواهد شد.

در طی چند سال اخیر، شرکت سونی دو انیمیشن از دنیای Spider-Verse را عرضه کرده که هر دو اثر مورد تحسین منتقدها و طرفداران قرار گرفته‌اند. دومین و جدیدترین انیمیشن از این جهان، چندی پیش با نام Spider-Man: Across the Spider-Verse اکران شد و به‌شدت مورد استقبال علاقه‌مندان به آثار ابرقهرمانی قرار گرفت. پایان هیجان انگیز این انیمیشن، باعث شده تا بسیاری از طرفداران از همین حالا منتظر اکران قسمت بعدی از ماجراجویی مایلز مورالس باشند.

در حال حاضر، زمان اکران Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال، یکی از هنرمندانی که در حال کار روی این انیمیشن است اعلام کرده که هنوز حجم زیادی از کار برای اکران Beyond the Spider-Verse در تاریخ مذکور باقی مانده است و به احتمال زیاد شاهد به تعویق افتادن انتشار آن خواهیم بود. او گفت:

«غیرممکن است که آن فیلم [در زمان تعیین شده] عرضه شود. در روند مرحله‌ی پیش تولید انیمیشن، پیشرفت زیادی حاصل شده است. این در حالی است که تنها چند تست برای تقسیم قسمت سوم به دو قسمت مجزا در مرحله‌ی تولید صورت گرفته است. تمامی افراد، در حال حاضر روی Across the Spider-Verse تمرکز دارند و در حال گذر از خط پایان هستند.»

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به‌عنوان دنباله‌ی Spider-Man: Into the Spider-Verse چندی پیش اکران شد و علاقه‌مندان موفق به تماشای ادامه‌ی ماجراجویی‌های مایلز مورالس شدند. قسمت دوم این مجموعه هم از حیث بازخوردها و هم در زمینه‌ی فروش عملکرد مثبتی همچون قسمت اول به‌جای گذاشته است؛ همین امر انتظار برای قسمت سوم را بیش‌ازپیش سخت می‌کند.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده