نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

پیوستن ۴ بازیگر جدید به فیلم Paddington 3 تا تغییر یکی از بازیگران اصلی

استودیوکانال بازیگران جدیدی برای حضور در فیلم Paddington 3 استخدام کرده است که در آن شاهد تغییر یکی از بازیگران اصلی دو قسمت قبلی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۴ بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم Paddington 3 اضافه شده‌اند. ورایتی گزارش داد که آنتونیو باندراس با سابقه بازی در فیلم Pain and Glory، ریچل زیگلر با سابقه بازی در فیلم West Side Story، امیلی مورتیمر با سابقه بازی در سریال The Newsroom و الیویا کلمن با سابقه بازی در فیلم The Favourite چهار بازیگر جدیدی هستند که قرار است در فیلم Paddington in Peru به ایفای نقش بپردازند. 

امیلی مورتیمر درواقع جایگزین سالی هاوکینز در فیلم Paddington 3 برای نقش خانم براون شده است که هاوکینز در دو قسمت اول فیلم پدینگتون این نقش را بازی کرده بود. باندراس نقش کابوت، کاپیتان شجاع یک قایق را بر عهده دارد و زیگر نقش دختر کابوت و کلمن نقش یک مادر را بازی می‌کند که مدیریت خانه سالمندان خرس‌ها را در پرو بر عهده دارد. بن ویشاو برای صداپیشگی پدینگتون در فیلم Paddington in Peru باز خواهد گشت. 

همچنین هیو بونه‌ویل، جیم برودبنت، جولی والترز، مدلین هریس و ایملدا استنتون برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Paddington 3 باز خواهند گشت. دوگال ویلسون وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی خانوادگی را بر عهده دارد. ویلسون پیش از این سابقه کارگردانی موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری را بر عهده داشته و حالا جایگزین پل کینگ در سمت کارگردانی فیلم پدینگتون 3 شده است.

فیلم Paddington 3 براساس داستانی از پل کینگ، سایمن فارنابی و مارک برتون ساخته خواهد شد که برتون، جان فاستر و جیمز لامونت فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. استودیوکانال اخیرا در جشنواره فیلم کن از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری روی فیلم Paddington in Peru خبر داد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود. همچنین فصل سوم سریال The Adventures of Paddington در دست ساخت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده