نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

حذف فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی از جدول اکران فیلم‌های آینده سونی

سونی پیکچرز فیلم El Muerto را به علت اعتصاب نویسندگان از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرده، اما بازیگر دیگری را برای این فیلم استخدام کرده است.

اردیبهشت سال گذشته بود که سونی پیکچرز اعلام کرد در حال ساخت اسپین‌آف جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی براساس شخصیت ال موئرتو است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم دیگر دارای تاریخ اکرانی نیست. فیلم El Muerto قرار بود در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران شود، اما سونی پیکچرز به‌تازگی این فیلم را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرده است. از این فیلم لایو اکشن به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین یاد می‌شود.

در هر حال این اتفاق به معنای توقف یا لغو ساخت فیلم El Muerto نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم هنوز آغاز نشده است و رسیدن فیلم به تاریخ فعلی غیر ممکن بوده است. دلیل این موضوع طبق گفته منابع نزدیک اعتصاب نویسندگان عنوان شده است. چرا که فیلمنامه فیلم نیاز به کمی بازنویسی در میانه‌های بهار بوده است و پس از شروع اعتصاب نویسندگان، این کار دیگر غیر ممکن بود و فیلمنامه در زمان مشخص به‌دست تیم تولید نرسید.

ال موئرتو در حال مبارزه

جوناس کوارون، کارگردان فیلم Desierto و پسر آلفونسو کوارون، وظیفه کارگردانی فیلم El Muerto را بر عهده دارد. بد بانی، رپر پورتوریکویی نقش ال موئرتو را در این فیلم بازی خواهد کرد. همچنین گرث دانت الکوسر، نویسنده فیلم Miss Bala و فیلم Blue Beetle وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم El Muerto را بر عهده خواهد داشت. خوآن کارلوس نام واقعی ال موئرتو است که او در اصل یک ورزشکار کشتی کج است که در یک مسابقه کشتی کج خیریه با مرد عنکبوتی مبارزه کرد.

پس از اینکه الدورادو برای گرفتن جان ال موئرتو آمد، او توسط اسپایدرمن نجات پیدا کرد و در ادامه آن‌ها برای شکست الدورادو متحد می‌شوند. بااین‌حال سونی بازیگران بیشتری را برای حضور در فیلم ال موئرتو استخدام کرده است که براساس آن، مرسدس کستنر وارنادو ملقب به ساشا بنکس که قهرمان مسابقات کشتی حرفه‌ای زنان است به‌همراه ماروین جونز سوم ملقب به کردونون که سابقه صداپیشگی در نقش تومبستون را در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse داشته، قرار است در فیلم El Muerto به ایفای نقش بپردازند.

جونز نقش Tombstone را در فیلم ال موئرتو بازی کند. فیلم Kraven the Hunter، فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی است که فیلم کریون شکارچی قرار است در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اکران شود. همچنین فیلم Madame Web برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سونی اعلام کرد که اکران فیلم Dumb Money تا تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) جلو افتاده و اکران فیلم The Book of Clarence تا تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) عقب افتاده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده