نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱

انتشار جزئیات داستانی فیلم بی‌نام برد پیت و جوزف کوشینسکی با موضوع فرمول یک

جزئیات داستانی فیلم بدون نام شرکت اپل با موضوع فرمول یک منتشر شده است که جوزف کوشینسکی را به‌عنوان کارگردان می‌شناسد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جزئیات داستانی فیلم بی‌نام شرکت اپل با موضوع فرمول یک منتشر شده است. این فیلم برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه کارکشته قرار می‌دهد که از بازنشستگی صرف‌نظر می‌کند تا مربی یک راننده جوان‌تر شود. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. این فیلم پیش از راه‌یابی به شبکه اپل تی‌وی پلاس برای مدت ۳۰ روز روی پرده سینما خواهد رفت.

شرکت اپل برای شروع تولید این فیلم بدون نام از تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ (۷ ژوئیه ۲۰۲۳) در لس آنجلس و انگلستان برنامه دارد. هنوز معلوم نیست که این فیلم چه زمانی روی پرده سینما می‌رود. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) سکان هدایت این فیلم را در دست دارد و فیلم‌نامه آن توسط ایرن کروگر نوشته شده است. این فیلم مسابقه‌ای توسط شرکت Plan B و به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر شرکت لجندری ساخته می‌شود.

دامسون ایدریس در نقش یک راننده فرمول یک جوان، کری کندن در نقش مدیر فنی و ناظر طراحی و توسعه ماشین‌های مسابقه‌ای پیشرفته و توبیاس منزیس در این فیلم به برد پیت ملحق می‌شوند. این فیلم همکاری دیگری را برای برد پیت و شرکت اپل رقم می‌زند که در فیلم Wolves (گرگ‌ها) به کارگردانی جان واتس همکاری می‌کنند. فیلم گرگ‌ها با نقش‌آفرینی جرج کلونی داستان دو کارچاق‌کن حرفه‌ای را روایت می‌کند که برای یک کار واحد استخدام می‌شوند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده