نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

مشخص شدن تاریخ انتشار بلوری فیلم Guardians of the Galaxy 3

مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تایید و اعلام کرده است.

از اردیبهشت امسال فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 روی پرده‌های سینما رفت و شاهد عملکرد مثبت این فیلم در گیشه جهانی بوده‌ایم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم نگهبانان کهکشان ۳ مشخص و اعلام شده است. مارول استودیو اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Guardians of the Galaxy 3 در تاریخ ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱ آگست (۱۰ مرداد) عرضه خواهند شد.

نسخه خانگی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است دارای محتوای اضافه هم باشد که این محتوای اضافه شامل ۸ صحنه حذف شده از جمله یک پایان متفاوت برای فیلم که ظاهرا توضیح بهتری از سرنوشت برخی از شخصیت‌ها خواهد داد، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم از جمله نحوه خلق راکت راکون تا خانواده نگهبانان کهکشان، Gag Reel یا ویدیوهای بامزه از اشتباهات بازیگران و عوامل فیلم در پشت صحنه ساخت فیلم و تفسیر صوتی کارگردان خواهد بود.

استار لرد و گامورا در سفینه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 تاکنون بیش از ۸۲۳.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۴۶.۴ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۴۷۶.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. در هر حال دیزنی هنوز تاریخ پخش فیلم Guardians of the Galaxy 3 از دیزنی پلاس را اعلام نکرده است که در گذشته در ابتدا نسخه دیزنی پلاس فیلم پخش می‌شد که اکنون با بازگشت باب ایگر به دیزنی این موضوع تغییر پیدا کرده است.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده