نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸

عبور فروش انیمیشن Across the Spider-Verse از مرز نیم میلیارد دلار

جدیدترین انیمیشن اسپایدرمن سونی با رسیدن به باکس‌آفیس ۵۰۰ میلیون دلاری، از مجموع فروش قسمت اول این مجموعه نیز عبور کرده است.

براساس گزارش‌های مالی منتشرشده از باکس آفیس آمریکای شمالی در سومین هفته‌ی اکران فیلم بسیار موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse، ظاهرا حالا مجموع فروش جهانی قسمت دوم سه‌گانه‌ی اسپایدرورس از مرز نیم میلیارد دلار فراتر رفته است.

طبق گزارش ComicBook.Com، مجموع فروش جهانی Across the Spider-Verse به‌صورت دقیق تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ ژوئن با رسیدن به رقم ۵۰۶/۳ میلیون دلار آمریکا، رکورد جدیدی را برای سونی پیکچرز انیمیشن و فیلم‌های انیمیشن اسپایدرمن به ثبت رسانده است.

تحلیل‌گران همچنین می‌گویند آغاز اکران این فیلم موردانتظار در بازار کره‌جنوبی، یکی دیگر از دلایل عملکرد مالی فوق‌العاده‌ی Across the Spider-Verse در سومین هفته‌ی اکران جهانی آن به‌حساب می‌آید. البته به‌نظر می‌آيد فروش قدرتمند جهانی این فیلم تا هفته‌‌های دیگر نیز بدون وجود رقیب خاصی برای به‌چالش کشیدن ماجرجویی‌های مایلز و انسان‌های‌ عنکبوتی ادامه خواهد داشت. بنابراین در آینده می‌توانیم انتظار شکستن رکوردهای بیشتری برای قسمت دوم فیلم‌های اسپایدرورس سونی در باکس‌آفیس جهانی را داشته باشیم.

این فیلم همچنین با پشت‌سر گذاشتن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation و انیمیشن برنده‌ جایزه‌ی آکادمی اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse با مجموع فروش جهانی ۳۸۴ میلیون دلاری، پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن ساخته شده توسط استودیوی فیلم‌سازی Sony Pictures Animation در آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

والپیپر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse با محوریت نسخه های مختلف مرد عنکبوتی

فیل لرد و کریستوفر میلر که به‌عنوان تهیه‌کنندگان و رهبران تیم تولید این سری شناخته می‌شوند، به‌تازگی و در جریان حضور در پادکست Crew Call، از ایده‌های دیوانه‌وار خود برای قسمت دوم این فیلم صحبت کردند و اطلاعات جدیدی را با هواداران به‌اشتراک گذاشتند؛ ایده‌هایی مانند اضافه شدن واریانت‌های جدیدی از Gwen Stacy و حضور Spider-Personهای شوکه‌کننده و غیرمنتظره‌ی دیگری از جهان گسترده‌ی مردعنکبوتی در قسمت سوم و پایانی مجموعه‌ی اسپایدرورس.

Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در حال حاضر برای اکران در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. شمیک مور در نقش مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی یا اسپایدر-گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالز و جفرسون دیویس، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش جسیکا درو یا اسپایدروومن و دنیل کلویا در نقش اسپایدر-پانک از دیگر صداپیشگان Spider-Man: Across the Spider-Verse هستند که بسیاری از آن‌ها برای صداپیشگی این شخصیت‌های محبوب در Beyond the Spider-Verse بازخواهند گشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده