نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱

کریستوفر نولان: اولین بینندگان فیلم Oppenheimer شوکه شده‌اند

کریستوفر نولان در مصاحبه با رسانه Wired درباره‌ی واکنش نخستین تماشاگرها به فیلم Oppenheimer گفت.

کریستوفر نولان اخیرا توضیح داد که اولین افرادی که فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) را دیده‌اند، پس از تماشای فیلم چه واکنشی داشتند. کریس نولان در گفت‌وگو با رسانه Wired درباره واکنش تماشاگران اولیه فیلم اظهار داشت: «بعضی از افراد از تماشای اوپنهایمر واقعا شوکه می‌شوند. آن‌ها از گفت‌وگو باز می‌مانند. این‌طور بگویم که نوعی از وحشت در تاریخ و منشآ پیدایش [داستان فیلم] وجود دارد. اما علاقه [آن‌ها] به شخصیت‌ها و علاقه به روابط به اندازه آثاری است که در گذشته تولید کرده‌ام».

همچنین ظاهرا برخی از افراد که تاکنون پشت درهای بسته فیلم را تماشا کرده‌اند، اثر را تا حدی ترسناک می‌دانند؛ توصیفی که خود نولان هم با آن مخالف نیست.

کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون، اما دومان، گری اولدمن و ماتیاس شوایگهوفر از بازیگرانی هستند که در فیلم Oppenheimer به ایفای نقش می‌پردازند.

یونیورسال در خلاصه داستان فیلم پرستاره Oppenheimer می‌نویسد: «این فیلم به ماجراهای یک فیزیک‌دان نظری و رئیس آزمایشگاه لس آلاموس با نام جی. رابرت اوپنهایمر می‌پردازد که در طول جنگ جهانی دوم کمک زیادی به تولید نخستین بمب اتم طی پروژه منهتن کرد». کریستوفر نولان وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم اوپنهایمر را برعهده داشت.این فیلم بیوگرافی درام برای اکران در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم اوپنهایمر براساس کتاب برنده جایزه پولیتزر American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer (پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر) نوشته کای بیرد و مارتین جی. شروین فقید ساخته شده است. چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم بیوگرافی میهج فعالیت می‌کنند و شرکت یونیورسال مسئول توزیع آن در سراسر جهان است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده