نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۱

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم انیمیشن Solar Opposites | اعلام جایگزین جاستین رویلند

شبکه هولو تاریخ پخش فصل چهارم انیمیشن Solar Opposites را تایید و اعلام کرد. همچنین جایگزین جاستین رویلند مشخص و اعلام شده است. 

بهمن گذشته بود که جاستین رویلند که به‌عنوان سازنده، نویسنده و صداپیشه در انیمیشن Solar Opposites حضور داشت، از این سریال انیمیشنی بزرگسالانه اخراج شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین او در فصل جدید انیمیشن Solar Opposites مشخص شده است. شبکه هولو رسما اعلام کرد که دن استیونز، بازیگر سریال Legion، سریال Downton Abbey و سریال Gaslit جایگزین جاستین رویلند برای صداپیشگی شخصیت کورو در فصل جدید سریال مخالفان خورشیدی شده است.

همچنین شبکه هولو اولین تریلر فصل چهارم انیمیشن Solar Opposites را منتشر کرده است که در آن شاهد دلیل تغییر یافتن صدای کورو هستیم و در ادامه صدای استیونز در تیتراژ اول سریال نیز جایگزین رویلند شده است. همچنین فصل چهارم انیمیشن Solar Opposites قرار است در تاریخ ۱۴ آگست (۲۳ مرداد) از شبکه هولو پخش شود. فصل چهارم انیمیشن مخالفان خورشیدی در ۱۲ قسمت تولید شده است. 

توماس میدلتیچ در نقش تری، شان جیامبرونی در نقش یامی‌لاک، ماری مک در نقش جسی، سگان مک‌ماهان در نقش پیوپا، اندی دالی در نقش تیم و کریستینا هندریکس در نقش چری، از جمله صداپیشگانی هستند که در سریال Solar Opposites حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایک مک‌ماهان، دیگر سازنده انیمیشن مخالفان خورشیدی برای ساخت فصل چهارم این انیمیشن سریالی بزرگسالانه بازگشته است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده