نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

رسیدن نورمن ریداس به سواحل فرانسه در اولین تیزر سریال جدید مردگان متحرک

شبکه AMC تیزری از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را منتشر کرده است که در آن سرنوشت داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس را نشان می‌دهد.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon یکی از چندین اسپین‌آف در دست ساخت براساس دنیای مردگان متحرک است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلری از اسپین‌آف بعدی سریال The Walking Dead منتشر شده است. در این تیزر تریلر کوتاه شاهد نمایش سرنوشت داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس هستیم که وارد سواحل فرانسه می‌شود. در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر ۲۰ ثانیه‌ای از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز سریال The Walking Dead: Daryl Dixon روی داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس است که به ساحل فرانسه می‌رسد و در تلاش است که بفهمد چگونه به این مکان رسیده و او اکنون به‌دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون هم‌اکنون در فرانسه در جریان است. کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی و لوئیس پوچ سیگلیوزی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال جدید مردگان متحرک حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در ۶ قسمت تولید خواهد شد و انتظار می‌رود پخش آن در اواخر سال ۲۰۲۳ از شبکه AMC آغاز شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد. به‌تازگی پخش سریال The Walking Dead: Dead City با محوریت نیگان و مگی از دنیای مردگان متحرک آغاز شده است و همچنین اسپین‌آف سریال The Walking Dead با محوریت ریک و میشون که در حال حاضر نام رسمی ندارد، مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده