نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴

نمایش اکشن خشن در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter دنیای مرد عنکبوتی

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون را منتشر کرد که در آن شاهد صحنه‌های اکشن خشن این فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز در جریان پنلش در CineEurope اولین تریلر فیلم کریون شکارچی را به‌همراه اولین ویدیو فیلم Madame Web منتشر کرد و در ادامه سونی اعلام کرد که این تریلر به شکل آنلاین در روز چهارشنبه پخش خواهد شد، اما در ادامه این تریلر فاش شد تا سونی مجبور شود این تریلر را زودتر از برنامه اولین خود پخش کند.

در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter که نسخه Red Band آن که شامل تصاویر بزرگسالانه و خشن است منتشر شده، شاهد گذشته شخصیت کریون شکارچی و منشا پیدایش قدرت‌های او هستیم که در ادامه او تصمیم می‌گیرد تا از پدر و گروهش انتقام بگیرد و از کشتن و نابودی اهدافش ترسی ندارد و برای لحظات کوتاهی هم شخصیت راینو نمایش داده می‌شود. فیلم کریون شکارچی با درجه سنی بزرگسال تولید شده است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی پیکچرز اولین پوستر فیلم Kraven the Hunter را نیز منتشر کرده که با الهام از تصویر کمیک کریون شکارچی در دنیای مارول طراحی شده است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

کریون شکارچی با بازی آرون تیلور جانسون در اولین پوستر فیلم Kraven the Hunter

آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آلساندرو نیوولا در نقش راینو، راسل کرو در نقش پدر کریون، آریانا دبوس در نقش کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Kraven the Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده