نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

تایید ساخت فصل چهارم انیمه Demon Slayer

استودیو یوفوتیبل رسما از ساخت فصل چهارم انیمه Demon Slayer خبر داد که براساس آرک Hashira Training Arc تولید خواهد شد.

امشب پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer که براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شده بود، رسما به پایان رسید و  حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل جدید انیمه شیطان کش تایید شده است. پس از پایان پخش فصل سوم این انیمه محبوب، استودیو یوفوتیبل رسما اعلام کرد که فصل چهارم انیمه Demon Slayer در دست ساخت است و فصل چهارم این انیمه قرار است اتفاقات آرک داستانی Hashira Training را پوشش دهد.

آرک داستانی Hashira Training شماره ۱۵ و ۱۶ اتفاقات مانگا Demon Slayer را پوشش خواهد داد و همچنین تریلر معرفی فصل چهارم انیمه شیطان کش هم منتشر شده است که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید. همچنین ۵ پوستر از فصل چهارم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba منتشر شده است که در آن شاهد ۵ هاشیرا شناخته شده هستیم که قرار است در فصل چهارم شاهد حضور پر رنگ‌تر آن‌ها باشیم و در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

هاشیرا آب در پوستر فصل چهارم انیمه Demon Slayer

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز در ۱۱ قسمت تولید و پخش شده که مدت زمان دو قسمت آن حدود یک ساعت بوده است. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.


منبع AnimeCorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده