نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

انتشار اولین تصاویر و تیزر رسمی سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

نتفلیکس به‌تازگی تصاویر و تیزری در سریال Avatar: The Last Airbender را منتشر کرده است که در پایان به زمان حدودی پخش سریال اشاره می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شده است. نتفلیکس در جریان برنامه Tudum چهار تصویر از این سریال را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت آنگ، کاتارا، سوکا و زوکو هستیم تا سرانجام طرفداران انیمیشن شاهد نسخه لایو اکشن این شخصیت‌ها در سریال Avatar: The Last Airbender باشند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که سریال Avatar: The Last Airbender در سال ۲۰۲۴ از این شبکه پخش خواهد شد. درکنار این تصاویر یک تیزر از این سریال لایو اکشن منتشر شده است که در آن شاهد اشاره به المان‌های دنیای سریال که «باد، آب، خاک، آتش» هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این تیزر نیز باشید:

دانلود از آپارات

گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، پل سان هيونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ-هورینک، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد است. در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند و به «افزارش» درآورند که به آن‌ها «عنصر افزار» گفته می‌شود. سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. دراین‌میان یک نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح است.

در هر لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد و در صورت مرگ، در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید. آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تیم ساخت سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده