نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱

پیوستن بازیگر فیلم‌های ترمیناتور به فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things

نتفلیکس رسما اعلام کرد که لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر در مجموعه فیلم ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا پایان اعتصاب سراسری نویسندگان هالیوود آغاز نخواهد شد، اما این بدان معنا نیست که روند استخدام بازیگران و دیگر عوامل سریال متوقف شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل پایانی سریال اتفاقات ناآشنا اضافه شده است. نتفلیکس در جریان برنامه Tudum اعلام کرد که لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر در فیلم‌های ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.

نکته قابل‌توجه اعلام این خبر توسط آرنولد شوارتزنگر، هم‌بازی همیلتون در فیلم‌های ترمیناتور بوده است که او حالا مسئولیت بخش آثار اکشن نتفلیکس را بر عهده گرفته است و نقش مهمی در آینده این سرویس استریم دارد و در همین رویداد که در سائو پائولو برزیل برگزار شد، سریال FUBAR با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم تمدید شد. اطلاعاتی از نقش همیلتون در فصل پایانی سریال Stranger Things در دسترس نیست، اما او ظاهرا نقش مهمی را در اتفاقات این فصل دارد.

رابین، استیو و ادی در بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل پنجم سریال Stranger Things برای نقش‌آفرینی دوباره بازگردند. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود. از کارهای اخیر همیلتون می‌توان به بازی در سریال Resident Alien اشاره کرد و او همچنین برای نقش سارا کانر در فیلم Terminator: Dark Fate بازگشته بود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده