نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰

تمدید سریال FUBAR با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم

شبکه آنلاین نتفلیکس در رویداد Tudum از تمدید سریال FUBAR با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس در رویداد Tudum از تمدید سریال FUBAR برای فصل دوم خبر داده است. این سریال اکشن کمدی اولین پروژه تلویزیونی دارای فیلم‌نامه آرنولد شوارتزنگر، بازیگر فیلم‌های The Terminator (نابودگر) به‌حساب می‌آید که این هنرپیشه ۷۵ ساله را در نقش اصلی قرار می‌دهد. نخستین فصل سریال فوبار در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ می ۲۰۲۳) از شبکه Netflix تقدیم بیننده‌ها شد.

در خلاصه داستان سریال FUBAR آمده است: «یک جاسوس سازمان سی‌آی‌اِی در آستانه بازنشستگی یک راز خانوادگی را کشف می‌کند و مجبور به بازگشت به میدان برای انجام آخرین مأموریت می‌شود». آرنولد شوارتزنگر، آدام هیگز، اسکات سالیوان، هالی دیل و بیل بست به‌همراه دیوید الیسون و دانا گلدبرگ از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. این سریال اکشن کمدی توسط شرکت Skydance Television تولید شده است.

نیک سانتورا خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال FUBAR به‌حساب می‌آید که این نمایش را «سورئال‌ترین پروژه» دوران کاری خود توصیف می‌کند. آرنولد شوارتزنگر، مونیکا باربارو، میلان کارتر، گابریل لونا، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، فابیانا اودنیو، باربارا ایو هریس، آپارنا بریل، اندی باکلی و جی باروشل در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده