نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

توضیحات پن بدجلی درباره فصل پایانی سریال You در ویدیو تازه

شبکه نتفلیکس در جریان رویداد Tudum ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال You را پخش کرد که حاوی توضیحاتی از پن بدجلی درباره فصل پایانی است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس در رویداد Tudum ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال You (تو) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو پن بدجلی، بازیگر نقش جو گلدبرگ توضیحاتی را درباره فصل پایانی این سریال روان‌شناختی مهیج ارائه می‌دهد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان سریال You می‌خوانیم: «وقتی جو گلدبرگ، مدیر باهوش کتاب‌فروشی به‌طور تصادفی با نویسنده‌ای بلندپرواز دیدار می‌کند، با تمام وجود عاشقش می‌شود. جو از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای جمع‌آوری محرمانه‌ترین جزئیات و نزدیک شدن به این نویسنده استفاده می‌کند؛ طوری‌که یک خاطرخواهی خوشایند و جذاب به‌سرعت به وسواسی فکری بدل می‌شود و جو بی‌سروصدا و هدفمندانه هر مانع و شخصی را از سر راه برمی‌دارد».

سریال You براساس یک رمان با همین نام از کارولین کپ‌نس ساخته شده است و ماجراهای جو گلدبرگ را دنبال می‌کند که به‌طور افراطی نسبت‌به هر دختری که عاشقش می‌شود، وسواس فکری پیدا می‌کند. گرگ برلانتی، سرا گمبل، سارا شکتر، لزلی مورگنشتاین، جینا جیرولامو و مارکوس سیگا تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. شبکه نتفلیکس هنوز تاریخ پخش فصل ۵ سریال تو را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر بازگشت آن باشیم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده