نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

تاکید سازنده روی وفاداری بیشتر فصل سوم سریال The Witcher به رمان‌های مجموعه

لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher تأیید کرد که داستان فصل سوم به منبع اقتباس نزدیک‌تر خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher از وفاداری بیشتر فصل سوم به منبع اقتباس خبر داده است. این فصل براساس دومین رمان مجموعه به نام Time of Contempt (موعد تحقیر) ساخته شده است. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای ادامه ماجراجویی‌های گرالت منتظر بمانند و بخش اول فصل ۳ سریال ویچر در تاریخ ۸ تیر (۲۹ ژوئن) و بخش دوم در ۵ مرداد (۲۷ ژوئن) پخش می‌شود.

لورن اشمیت هیسریچ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره روند اقتباس از کتاب‌ها و تغییر پاره‌ای از موارد توضیحاتی را ارائه داد و اذعان داشت که طرفدارها برخی از تغییرات فصل‌های قبلی سریال The Witcher را دوست نداشتند. این شورانر گفت که داستان فصل سوم به منبع اقتباس نزدیک‌تر خواهد بود: «فصل ۳ اقتباس وفادارانه‌تری خواهد بود. کتاب [دوم مجموعه] از منظر نوشتاری به‌راحتی قابل اقتباس است و می‌توان آن را به رویدادهای بزرگ تقسیم‌بندی کرد».

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، ایمون فرن نقش کاهیر، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، آنا شافر نقش تریس مریگولد، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم بودنیا نقش وزمیر را در فصل سوم سریال فانتزی درام The Witcher بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فصل ۳ سریال The Witcher می‌خوانیم: «درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری سیری با یکدیگر رقابت می‌کنند، گرالت تصمیم به حفاظت از خانواده دربرابر کسانی می‌گیرد که تهدیدی برای نابودی آن به‌شمار می‌آیند. ینیفر که مسئولیت خطیر آموزش سحر و جادو به سیری را برعهده دارد، آن‌ها را به قلعه امن آرتوزا هدایت می‌کند؛ جایی که آن‌ها امیدوارند تا اطلاعات بیشتری از قدرت‌های کشف‌نشده‌ی این دختر به‌دست بیاورند. درعوض آن‌ها خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می‌یابند و باید دربرابر آن‌ها مقاومت کنند».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده