نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۶

حضور گونه‌های مختلف گوئن استیسی در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

فیل لرد و کریستوفر میلر در پادکست Crew Call حضور چندین نسخه از کاراکتر گوئن استیسی در انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ را تأیید کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که  فیل لرد و کریستوفر میلر حضور چندین نسخه از کاراکتر گوئن استیسی در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) را تأیید کردند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) اخیرا روی پرده سینما رفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدها و بیننده‌ها مواجه شد. این انیمیشن دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۸ اکران شد. این دو انیمیشن انوع مختلفی از اسپایدرمن را به نمایش گذاشتند و قسمت دوم حدود ۲۸۰ گونه از این ابرقهرمان را به تصویر کشید.

فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان و تهیه‌کنندگان انیمیشن مرد عنکبوتی در اپیزود اخیر پادکست Crew Call به میزبانی آنتونی دی‌الکساندرو تأیید کردند که در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse گونه‌های مختلفی از گوئن استیسی/اسپایدر-وومن به نمایش در می‌آید: «بله، همین‌طور است. گمان می‌کنم این موارد با پیش‌روی تکامل می‌یابند». انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است.

هیلی استاینفلد اخیرا در گفت‌وگو با رسانه The Hollywood Reporter اعلام کرد که هنوز ضبط دیالوگ‌های کاراکتر گوئن استیسی/اسپایدر-وومن در انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ را آغاز نکرده است. فیل لرد و کریستوفر میلر اخیرا تأیید کردند که انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به داستان مایلز مورالز پایان خواهد داد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده