نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

عدم بازگشت کارگردان اصلی فروزن برای انیمیشن Frozen 3

جنیفر لی، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن Frozen می‌گوید که او نقشی در انیمیشن Frozen 3 ندارد، اما برای این انیمیشن بسیار هیجان‌زده است.

مدتی پیش بود که باب ایگر به والت دیزنی بازگشت و در همان زمان ساخت انیمیشن Frozen 3 را تایید کرد، اما اطلاعات زیادی در مورد این انیمیشن تاکنون منتشر نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان انیمیشن اصلی فروزن قرار نیست نقشی در ساخت این قسمت داشته باشد. جنیفر لی، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن Frozen که مدیریت استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی را نیز بر عهده دارد، در مصاحبه با TheWrap تایید کرد که او برای انیمیشن فروزن 3 باز نخواهد گشت.

در عوض انیمیشن Frozen 3 قرار است با یک فیلمساز جدید ساخته شود که جنیفر لی برای این قسمت هیجان‌زده است. لی گفت: «اکنون نمی‌توانم چیزی در مورد انیمیشن Frozen 3 و اینکه به چه سمتی قرار است برویم بگویم. تمامی داستان‌های ما توسط هنرمندان داخل استودیو خلق و گسترش پیدا می‌کنند. داستان این قسمت انیمیشن فروزن از طرف من نیست و از یک فرد فوق‌العاده آمده است. این یک تیکه و بخش جدید است. من آن را به کسی تاکنون نگفته‌ام و زمانی‌که آن را از تیم این قسمت شنیدم بسیار غافلگیر و هیجان‌زده شدم.»

جنیفر لی پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 را به‌همراه وظیفه نوشتن فیلنامه انیمیشن Wreck-It Ralph بر عهده داشته است. لی همچنین وظیفه نوشتن انیمیشن Wish را بر عهده دارد که کریس باک، دستیار کارگردان دو قسمت اول انیمیشن فروزن وظیفه کارگردانی انیمیشن موزیکال جدید دیزنی را بر عهده گرفته است. در هر حال اطلاعاتی از کارگردان، نویسنده یا تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3 تاکنون منتشر نشده است.

انیمیشن Wish قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر)‌ روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده