نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

تایید ساخت فصل سوم انیمیشن Primal

شبکه ادالت سوییم سرانجام از تمدید انیمیشن Primal، اثر گندی تارتاکوفسکی برای فصل سوم خبر داد که تولید فصل جدید این انیمیشن آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Primal برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه ادالت سوییم سرانجام رسما از تمدید انیمیشن پریمال برای فصل سوم خبر داد. طبق گفته این شبکه، تولید فصل سوم این سریال انیمیشنی فانتزی هم‌اکنون آغاز شده و در جریان است. گندی تارتاکوفسکی، خالق و سازنده آثاری چون سریال Star Wars: Clone Wars، سریال Dexter's Laboratory: Ego Trip و سریال Samurai Jack‌، وظیفه ساخت انیمیشن پریمال را بر عهده دارد که برای ساخت و کارگردانی فصل سوم انیمیشن Primal بازگشته است.

انیمیشن Primal یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه و بسیار خشن است که داستان یک مرد و دایناسورش را دنبال می‌کند که در تلاش برای بقا در دنیای خشن و مرگبار آن هستند. موجودات دنیای پریمال بیشتر هیولاهای ترسناک و بسیار خشنی هستند که به شکل وحشیانه‌ای به کشتار می‌پردازند. آرون لاپلانت صداپیشه اصلی انیمیشن Primal است که صداپیشگی شخصیت اسپیر (Spear) را بر عهده دارد و فنگ (Fang) نام دایناسور وی است که یک دایناسور متوسط از نژاد تیرانوسارید است.

لتیشیا ایدو در نقش میرا، جیکوب دادمن در نقش چارلز و جرمی کراچلی در نقش دارلینگتون دیگر صداپیشگان انیمیشن پریمال هستند. طبق گفته شبکه ادالت سوییم، انیمیشن Primal هم‌اکنون جز ۶ سریال بر بیننده تاریخ شبکه استریم مکس داخل آمریکا و دومین برنامه پر بیننده در خارج از آمریکا است. در هر حال اطلاعاتی از زمان‌بندی و زمان حدودی پخش فصل سوم انیمیشن پریمال منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده