نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

پیوستن بازیگران بیشتر به فیلم Mortal Kombat 2 | مشخص شدن بازیگر شائو کان

برادران وارنر و نیو لاین سینما بازیگران بیشتری برای حضور در فیلم Mortal Kombat 2 استخدام کرده‌اند که در آن نام بازیگر شائو کان دیده می‌شود.

نیو لاین سینما در حال ساخت دنباله فیلم Mortal Kombat است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این فیلم اکشن اضافه شده‌اند. مارتین فورد با سابقه بازی در فیلم F9: The Fast Saga، دزموند چیام با سابقه بازی در سریال The Falcon and the Winter Soldier، آنا تو نگوین با سابقه بازی در فیلم Get Free و دیمون هریمن با سابقه بازی در Once Upon a Time in Hollywood و سریال Mindhunter چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat 2 اضافه شده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده، فورد قرار است نقش شرور و منفی شائو کان که امپراطور Outworld است، چیام نقش  پادشاه جرود از قلمرو عدنیا، نگوین نقش ملکه سیندل و هریمن نقش کوان چی را در فیلم مورتال کامبت 2 بازی خواهند کرد. نکته جالب توجه این است که هریمن در فیلم Mortal Kombat صداپیشگی شخصیت Kabal را بر عهده داشت. کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید و آدلین رودولف در نقش کیتانا، دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در فیلم Mortal Kombat 2 حضور داشته باشند.

مارتین فورد، دزموند چیام، آنا تو نگوین و دیمون هریمن

انتظار می‌رود در این فیلم شاهد بازگشت جسیکا مک‌نامی و جاش لاوسون به‌همراه بخش دیگری از بازیگران قسمت اول فیلم مورتال کامبت باشیم. سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد.

فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته فیلم مورتال کامبت با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده