نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

اعلام تاریخ اکران فیلم اکشن جدید اپل و کارگردان ‌Kingsman با بازی هنری کویل

اپل در همکاری با یونیورسال پیکچرز قرار است فیلم Argylle با بازی هنری کویل را در سالن‌های سینما اکران کند و تاریخ آن را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری از اپل قرار است در سالن‌های سینما اکران شود. یونیورسال پیکچرز در همکاری با اپل تی وی پلاس وظیفه اکران فیلم Argylle را بر عهده گرفته است و طبق گفته یونیورسال، این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود. این موضوع بخشی از سیاست اخیر اپل برای نمایش فیلم‌های خود در سال‌های سینما است که با همکاری با شرکت‌های دیگر فیلم‌های خود را به سالن‌های سینما بیاورد.

 در هر حال تاریخ پخش فیلم آرگایل از اپل‌ تی‌وی‌ پلاس مشخص نشده است. پیش از این فیلم Napoleon با همکاری سونی پیکچرز برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) و فیلم Killers of the Flower Moon در همکاری با پارامونت پیکچرز برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده‌اند. البته پارامونت بخشی از حقوق ساخت و پخش فیلم قاتلان ماه کامل را بر عهده دارد، اما در مورد مابقی فیلم‌ها اپل با دیگر شرکت‌ها قرارداد همکاری امضا کرده است.

عکس ترکیبی هنری کویل، برایان کرنستون و جان سینا

هنری کویل، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال. جکسون، دوآ لیپا، آریانا دبوس، راب دلینی و جینگ لوسی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Argylle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان آثاری چون فیلم کیک-اس، فیلم X-Men: First Class، فیلم Stardust، فیلم Kingsman: The Secret Service، فیلم Kingsman: The Golden Circle و فیلم The King's Man وظیفه کارگردانی فیلم آرگایل را بر عهده دارد.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جیسون فوکس با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Ice Age: Continental Drift، فیلم Pan و داستان فیلم Wonder Woman بوده است. فیلم Argylle اقتباسی از رمانی به همین نام اثر الی کانوی است که داستان یک جاسوس سطح جهانی را دنبال می‌کند که از مشکل فراموشی رنج می‌برد و او باور دارد که یک رمان‌نویس ژانر جاسوسی پرفروش است. پس از بازگشت خاطرات و مهارت‌هایش، او راهی را برای گرفتن انتقامش از سازمان مخفی دیویژن که برای آن کار می‌کرد، پیدا می‌کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده