نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

احتمال مشخص شدن تاریخ اکران دو فیلم ونوم 3 و مرد عنکبوتی 4

سونی پیکچرز به‌تازگی تاریخ اکران دو فیلم دیگر براساس دنیای مارول را ثبت کرده است که به‌نظر می‌رسد به دو فیلم ونوم 3 و مرد عنکبوتی 4 تعلق داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز دو تاریخ اکران برای فیلم‌های آینده‌اش ثبت کرده است. این دو فیلم براساس مجموعه و شخصیت‌های مارول است که فیلم اول قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود و فیلم دوم برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است. هر دو فیلم دارای نمایش در سالن‌های سینما IMAX خواهند بود. اگرچه نام این دو فیلم مشخص نشده است، اما ددلاین می‌گوید که می‌توان احتمال داد این تاریخ‌ها به فیلم Venom 3 و فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند تعلق داشته باشند.

بااین‌حال این موضوع فعلا در حد حدس و گمان است و چیزی قطعی نیست. فیلم اول سونی و مارول در حال حاضر دارای رقیبی در تاریخ اکرانش نیست، اما هفته قبل از آن یک فیلم بدون نام از یونیورسال و هفته پس از آن یک فیلم بدون نام از برادران وارنر اکران خواهد شد. همچنین فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم دوم مارول و سونی قرار است در همان روزی اکران شود که فیلم جدید بلوم هاوس و همچنین فیلم Moana در آن اکران خواهد شد.

ونوم به دنبال یافتن ادی براک در فیلم Venom: Let There Be Carnage

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی اخیرا در یک مصاحبه گفته است چیزهایی در جریان است و او در موردش هیجان‌زده است. اما او اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشت و باتوجه‌به اعتصاب سراسری نویسندگان فعلا اخبار زیادی در مورد فیلم Spider-Man 4 در دسترس نیست و تا پایان آن نباید منتظر شروع مراحل پیش تولید فیلم مرد عنکبوتی ۴ بود. همچنین به‌تازگی عنوان شده که سونی پیکچرز تصمیم دارد تا فیلم ونوم 3 را در اواخر سال ۲۰۲۴ اکران کند.

مدتی می‌شود که انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse روی پرده‌های سینما رفته و این انیمیشن تاکنون بیش از ۴۱۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده