نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰

مشارکت ۲۲۰ هزار نفری در امکان تعاملی برنامه صداتو

اولین قسمت مسابقه صداتو در بخش پرسش و پاسخ تعاملی خود میزبان ۲۱۷ هزار نفر بوده است.

صداتو نام رئالیتی‌شو جدید فیلیمو است که با اجرای محسن کیایی جلوی دوربین می‌رود. این مسابقه با مضامین معمایی و موسیقیایی برگزار می‌شود و چهره‌های مشهوری مانند محمد بحرانی، شبنم مقدمی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله نیز برای کمک به شرکت‌کننده‌ها در آن حضور دارند. فیلیمو در توضیحات مسابقه آورده است که تنوع موسیقیایی ایرانی و شرقی مسابقه صداتو، مخاطبان را طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه مواجه می‌کند.

بازیگران مطرح حاضر در برنامه صداتو

برنامه صداتو شامل یک بخش تعاملی است که به بینندگان مسابقه هم امکان شرکت در آن را می‌دهد. بینندگان به‌لطف این بخش تعاملی که با سازوکار پرسش و پاسخ در برنامه جای داده شده است، می‌توانند همزمان با تماشای مسابقه از شبکه نمایش خانگی، به سوالاتی که شرکت‌کنندگان حاضر در استودیو با آن‌ها مواجه می‌شوند، پاسخ دهند. در ۴۸ ساعت ابتدایی پخش برنامه صداتو بالغ بر ۲۱۷ هزار کاربر به واسطه این بخش تعاملی در مسابقه شرکت کرده‌‌اند.

این کاربران در مجموع به یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۰ سؤال پاسخ داده‌اند که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شوند. هر کاربر در مجموع به ۶ سؤال پاسخ داده است و طبق آمار به‌دست رسیده، ۲۹ درصد به سؤال اول، ۵۱ درصد به سؤال دوم، ۷۶ درصد به سؤال سه، ۲۳ درصد به سؤال چهارم، ۶۷ درصد به سؤال پنجم و ۲۶ درصد به سؤال ششم پاسخ درست داده‌اند.

سازندگان صداتو پس از پخش هر قسمت از بین کسانی که به چهار سؤال از ۶ سؤال مطرح شده پاسخ درست داده باشند، قرعه‌کشی می‌کنند و درنهایت سه نفر به‌عنوان برنده انتخاب می‌شود. جایزه هر یک از برنده‌ها نیز یک سکه تمام بهار آزادی خواهد بود. مسابقه صداتو هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده