نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶

عدم بازگشت زاسی بیتس برای نقش‌آفرینی در فیلم ددپول ۳

زاسی بیتس در گفت‌وگو با رسانه Decider تأیید کرد که برای ایفای نقش دومینو در فیلم Deadpool 3 باز نخواهد گشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زاسی بیتس در فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) حضور نخواهد داشت. قسمت سوم فیلم ددپول در دنیای سینمایی مارول جریان دارد و چهره‌های آشنایی نظیر رایان رینولدز و هیو جکمن دوباره برای تکرار نقش‌های وید ویلسون/ددپول و ولورین باز خواهند گشت. بااین‌حال در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یکی از بازیگرهای اصلی ددپول ۲ برای نقش‌آفرینی در دنباله آن باز نخواهد گشت.

زاسی بیتس در پاسخ به سؤال رسانه Decider درباره تأثیر اعتصاب نویسندگان بر مداخله رایان رینولدز در فیلم‌نامه گفت: «خب من درواقع در فیلم Deadpool 3 حضور ندارم؛ بنابراین نمی‌دانم که [در زمینه بداهه‌گویی] چه کار می‌کنند. گمان می‌کنم که احتمالا به‌طور موقتی دست از کار کشیده باشند. من برای تماشای [فیلم ددپول ۳] هیجان‌زده‌ام». این هنرپیشه آلمانی-آمریکایی قبلا نقش دومینو را در فیلم‌ ددپول ۲ بازی کرد؛ شخصیتی که ابرقدرت او، شانس است.

شرکت مارول فیلم Deadpool 3 را در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ( ۳ می ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌فرستد. این فیلم بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است و نخستین فیلم دارای درجه سنی بزرگسال آن خواهد بود. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) در نظر گرفته شده بود. مورنا باکارین، لزلی اوگامس، کاران سونی، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، استفان کاپیچیچ و راب دلینی از دیگر بازیگرهای فیلم به‌شمار می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده