نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۳

پیوستن بازیگران بیشتر به سریال سونیک

به‌تازگی شبکه پارامونت پلاس بازیگران بیشتری را برای حضور در سریال Knuckles با صداپیشگی ادریس البا استخدام کرده است.

پیش از اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 بود که پارامونت ساخت سریالی اسپین‌آف براساس شخصیت ناکلز را رسما تایید و اعلام کرد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال از فروردین امسال رسما آغاز شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به سریال اسپین‌آف سونیک اضافه شده‌اند. ورایتی گزارش داد که کری الویس با سابقه بازی در سریال Stranger Things، استاکرد چنینگ با سابقه بازی در فیلم Six Degrees of Separation، کریستوفر لوید با سابقه بازی در فیلم Back to the Future، پل شیر با سابقه بازی در سریال Veep و راب هیوبل با سابقه بازی در فیلم Spontaneous از جمله بازیگران جدیدی هستند که به سریال Knuckles اضافه شده‌اند.

کری الویس، استاکرد چنینگ و کریستوفر لوید

همچنین طبق اعلام قبلی، ادریس البا برای صداپیشگی شخصیت ناکلز در سریال Knuckles بازگشته است. همچنین بازگشت آدام پالی در نقش وید ویپل و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی در سریال ناکلز تایید شده است که ناکلز قرار است به ویپل برای تبدیل شدن به یک مبارز کمک کند. روری مک‌کان، ادی پترسن، جولین بارت، اسکات مسکادی ملقب به کید کادی و الی تیلور از دیگر بازیگران سریال Knuckles خواهند بود.

جان ویتینگتون، نویسنده فیلم Sonic the Hedgehog 2 به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال ناکلز حضور دارد. جف فاولر، کارگردان هر دو قسمت فیلم Sonic the Hedgehog وظیفه کارگردانی قسمت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال ناکلز را بر عهده دارد. علاوه‌بر فاولر، جورما تاکونی با سابقه کارگردانی فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping وظیفه کارگردانی یک قسمت از سریال Knuckles را بر عهده خواهد داشت. سریال ناکلز برای پخش از شبکه پارامونت پلاس در دست ساخت است.

همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده