نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

تولید یک اقتباس انیمیشنی براساس بازی Dead Cells

ساعاتی قبل اعلام شد که یک انیمیشن سریالی با اقتباس از بازی Dead Cells در حال طراحی و تولید است.

بدون شک می‌توان از بازی Dead Cells به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایندی سال‌های اخیر نام برد.این بازی مستقل توانست با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شود. حالا در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک انیمیشن سریالی ۱۰ قسمتی با اقتباس از این بازی در دست ساخت است. انیمیشن Dead Cells قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. انیمیشن دد سلز توسط استودیو فرانسوی Bobbypills روند تولید خود را پشت سر می‌گذارد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

جالب است بدانید استودیو نام‌برده شده در گذشته روی تریلرهای بازی Dead Cells کار کرده است. همچنین این استودیو در حال حاضر در ساخت پروژه Captain Laserhawk که به‌عنوان یک اسپین‌آف از Far Cry 3: Blood Dragon شناخته می‌شود، نقش دارد. روایت قصه انیمیشن دد سلز کاملاً به داستان مینیمالیستی بازی می‌پیوندد و حول محور پادشاه احمقی می‌چرخد که جمعیت خود را به هیولا تبدیل می‌کند. این مجموعه ابتدا در کشور فرانسه منتشر خواهد شد و مدتی پس از انتشار اولیه آن در سراسر جهان اکران می‌شود.

درنهایت باید گفت استودیو Motion Twin اخیراً فاش کرده است که فروش این بازی از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشته است. همچنین بازی Dead Cells مدتی پی یک بسته الحاقی با نام Return to Castlevania را دریافت کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این انیمیشن دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده