نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴

تمدید سریال Silo با بازی ربکا فرگوسن برای فصل دوم توسط اپل

شبکه اپل تی وی پلاس رسما اعلام کرد که سریال Silo با بازی ربکا فرگوسن برای فصل دوم تمدید شده است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Silo از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز شده است و این سریال توانسته مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد و نقدهای مثبتی را دریافت کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال سیلو برای یک فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اپل تی‌وی پلاس‌ از تمدید سریال Silo برای فصل دوم خبر داده است. سریال سیلو اقتباسی از رمانی گرافیکی به نام Wool اثر هیو هوی است که فصل اول آن در ۱۰ قسمت تولید شده و تاکنون ۷ قسمت این سریال علمی تخیلی پخش شده است.

سریال Silo در آینده‌ای تلخ و زهرآگین ویرانشهری که در آن جامعه‌ای در سیلوی غول‌پیکر صدها طبقه در اعماق زمین وجود دارد، رخ می‌دهد که ۱۰ هزار انسان به شکل جامعه‌ای بر مبنای مقررات سختگیرانه زندگی می‌کنند و اعتقاد دارند که این سازه برای محافظت از آن‌ها دربرابر محیط مرگ‌آور بیرون طراحی شده است. ربکا فرگوسن، رشیدا جونز، دیوید اویلوو، کامن، تیم رابینز، هریت والتر، ویل پاتون، جرالدین جیمز، سوفی تامپسون، فردیناند کینگزلی و ایین گلن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Silo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گراهام یوست، سازنده سریال Justified و نویسنده سریال The Pacific و سریال Band of Brothers وظیفه ساخت سریال Silo را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال سیلو نیز در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. قسمت هشتم سریال Silo روز جمعه این هفته از شبکه اپل پخش خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده