نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰

اعلام تاریخ پخش انیمیشن فرار مرغی 2 از نتفلیکس

سرویس استریم نتفلیکس سرانجام رسما تاریخ پخش انیمیشن Chicken Run 2 را از این شبکه تایید و اعلام کرده است.

تیر ۹۹ بود که نتفلیکس از همکاری با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن برای ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run خبر داد دنباله انیمیشن فرار مرغی پس از دو دهه ساخته شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش انیمیشن Chicken Run 2 مشخص شده است. شبکه نتفلیکس سرانجام رسما تایید کرد که انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) از این شبکه پخش خواهد شد.

زکری لی‌وای در نقش راکی، تندی نیوتون در نقش جینجر، بلا رمزی در نقش مالی، جین هرکس در نقش بابز، ایملدا استنتون در نقش هانتی، لین فرگوسن در نقش مک، جوزی سدگویک دیویس در نقش ادی، دیوید بردلی در نقش فاولر، رومش رانگاناتان در نقش نیک، دنیل میز در نقش فلچر و نیک محمد در نقش دکتر فرای، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

دنباله انیمیشن فرار مرغی قرار است در پناهگاه جزیره صلح‌آمیز آغاز شود که جینجر و راکی، این پرندگان عاشق اکنون کودکی به‌نام مالی در حال همراهی کردن آن‌ها است و زمانی‌که تهدید جدید و ترسناکی در سرزمین اصلی ظهور می‌کند، آن‌ها مجبور به واکنش خواهند شد. سم فل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Flushed Away و انیمیشن ParaNorman، وظیفه کارگردانی انیمیشن Chicken Run 2 را بر عهده دارد.

همچنین نتفلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی از گسترش همکاری خود برای ساخت قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit خبر داده‌اند. نیک پارک و مرلین کراسینگهام، خالقان والاس و گرومیت به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن استاپ موشن حضور دارند. داستان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit که در حال حاضر نامی ندارد، روی اختراع جدید والاس تمرکز دارد که یک نوم هوشمند را اختراع می‌کند که ظاهرا توانایی تکامل دارد و ممکن است باعث نابودی زندگی آرام والاس و گرومیت شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده