نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elio

پیکسار و والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Elio را منتشر کردند که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این انیمیشن موردانتظار هستیم.

شهریور گذشته بود که پیکسار و والت دیزنی از انیمیشن Elio رونمایی کردند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن الیو منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر انیمیشن Elio که امروز منتشر شده، شاهد حضور سازمانی به‌نام Communiverse هستیم که الیو به شکل ناخواسته به‌عنوان نماینده زمین و کهکشان وارد سازمان می‌شود و او حالا باید پیوندها و ارتباطاتی با موجودات بیگانه ایجاد کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Elio را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

یونس کیبراب در نقش الیو، آمریکا فررا در نقش مادر الیو، جمیله جمیل در نقش سفیر کوئستا و برد گرت در نقش سفیر گریگون از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان انیمیشن Elio حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. آدریان مولینا، دستیار کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Coco وظیفه کارگردانی انیمیشن Elio را بر عهده دارد. همچنین اولین پوستر انیمیشن الیو منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر انیمیشن Elio

انیمیشن Elio در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) اکران شود. همچنین انیمیشن Inside Out 2، دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۴ خواهد بود که دنباله انیمیشن Inside Out انتظار می‌رود در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. انیمیشن Elemental، انیمیشن بعدی پیکسار است که جمعه این هفته روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده