نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱

تغییر گسترده تاریخ اکران فیلم های دیزنی | از آواتار 3 تا اونجرز و جنگ ستارگان

والت دیزنی امروز از تغییرات گسترده تاریخ اکران چندین فیلم خود از جمله فیلم‌های آواتار، اونجرز و جنگ ستارگان خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات گسترده‌ای در تاریخ اکران فیلم‌های آینده والت دیزنی داده شده است. دیزنی اعلام کرد که فیلم لایو اکشن Moana برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است. اکران سه دنباله آواتار نیز با تأخیر دوباره مواجه شده و حالا این فیلم‌ها قرار است حداقل تا سال ۲۰۳۱ ادامه پیدا کنند. اکنون فیلم Avatar 3 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، فیلم Avatar 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۹ (۱ دی ۱۴۰۸) و فیلم Avatar 5 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۳۱ (۲۸ آذر ۱۴۱۰) برنامه‌ریزی شده‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول با کاور گروه ایکس من در فیلم Deadpool 2

تاریخ اکران فیلم‌های مارول هم با تغییرات گسترده‌ای مواجه شده است. اکران فیلم Deadpool 3 حدود ۶ ماه جلو افتاده است و حالا فیلم ددپول 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین فیلم Captain America: Brave New World اکنون قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳)، فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Blade در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳)، فیلم Fantastic Four در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴)، فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

پرنسس لیا به همراه لوک اسکای واکر و هان سولو در فیلم Star Wars

همچنین طرفداران Star Wars حداقل نباید تا سال ۲۰۲۶ منتظر فیلم بعدی جنگ ستارگان باشند. فیلم Star Wars جدید اکنون قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵)، فیلم دیگر این مجموعه در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم جنگ ستارگان جدید بعدی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶) اکران شوند. در حال حاضر اطلاعاتی از این سه فیلم در دسترس نیست.

همچنین فیلم Alien جدید به کارگردانی فده آلوارز که در ابتدا قرار بود به شکل اختصاصی از شبکه هولو منتشر شود، حالا برنامه پخشش با تغییر مواجه شده است. این فیلم ترسناک اکنون قرار است در سالن‌های سینما اکران شود و دیزنی فیلم بیگانه جدید را برای اکران در تاریخ ۱۶ آگست ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده