نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

تمدید سریال Superman and Lois برای فصل جدید تا لغو Gotham Knights

شبکه CW از تمدید چندین سریال خود از جمله سریال Superman and Lois برای یک فصل دیگر خبر داده و همچنین اعلام کرد سریال Gotham Knights لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین سریال شبکه CW برای یک فصل دیگر تمدید شدند، اما یک سریال لغو شده است. شبکه CW رسما اعلام کرد که سریال Superman and Lois برای فصل چهارم و سریال All American: Homecoming برای فصل سوم تمدید شده‌اند. این سریال‌ها نسبت به فصل قبلی خود قرار است کوتاه‌تر باشند و طبق گفته این شبکه، فصل چهارم سریال سوپرمن و لوییس در ۱۰ قسمت و فصل سوم سریال All American: Homecoming در ۱۳ قسمت تولید و پخش خواهند شد.

سریال Superman and Lois و سریال All American: Homecoming به‌همراه سریال Walker و سریال All American تنها سریال‌های باقی‌مانده دارای فیلمنامه شبکه CW هستند و در مقابل سریال Gotham Knights با اینکه هزینه تولید پایین‌تری نسبت به سریال سوپرمن و لوییس داشت و همچنین میزان بینندگان کمتری را تجربه کرد، اما پس از یک فصل لغو شده است و برای فصل دوم باز نخواهد گشت. 

شبکه CW تحت مدیریت Nexstar، صاحب جدید خود در نظر دارد تا سریال‌های کمتر و با قسمت‌های کمتری تولید و پخش کند و در مقابل به سوددهی مدنظرش برسد. همچنین برادران وارنر و CBS همچنان بخشی از سهام CW را در اختیار دارند، اما کنترل فعلی شبکه توسط Nexstar انجام می‌شود. شبکه CW همچنین اخیرا پخش سریال Sullivan’s Crossing که یک سریال کانادایی است به‌همراه سریال 61st Street را که پیش از این از شبکه AMC پخش می‌شد، در اختیار گرفته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده