نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵

تریلر معرفی انیمه‌ی Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix

انیمه‌ی Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix، تلفیقی از دنیای فارکرای و سبک هنری پاپ دهه‌ی ۹۰ میلادی را به هواداران ارائه می‌دهد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Ubisoft Forward ۲۰۲۳، شرکت یوبیسافت و نتفلیکس با انتشار یک تریلر از انیمه‌ی سریالی Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix رونمایی کردند.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این انیمه‌ی ۶ اپیزودی در دسترس نیست، اما سازندگان آن می‌گویند داستان Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix، از شخصیت‌ها و داستان بازی پرطرفدار Far Cry 3: Blood Dragon الهام گرفته است. سرباز ابرقهرمانی به نام دالف لیزرهاک، در سرزمین جدیدی به‌جای ایالات متحده که حالا با نام Eden شناخته می‌شود علیه تبلیغات و فساد گروه تروریستی حاکم بر این منطقه مبارزه می‌کند. شما می‌توانید اولین تریلر این انیمه‌ی سریالی که اواخر تابستان از نتفلیکس پخش می‌شود را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

ادی شنکار، که تهیه‌کنندگی انیمه‌ی تحسین‌شده‌ی Castlevania شبکه‌ی نتفلیکس را در کارنامه دارد، به‌ عنوان خالق و تهیه‌کننده‌ی این انیمه شناخته می‌شود. همچنین ناتانیل کرتیس از سریال Witcher: Blood Origin صداپیشگی دالف لیزرهاک و هنرمندانی از بازی‌های Watch Dogs 2 و Assassin’s Creed Valhalla، وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های این انیمه را برعهده دارند

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده