نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲

لغو سریال Young Rock پس از ۳ فصل توسط شبکه NBC

شبکه NBC از لغو دو سریال سیتکام Young Rock و Grand Crew خبر داد و سفارش ساخت سریال St. Denis Medical را صادر کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC سریال Young Rock (راک جوان) را پس از ۳ فصل لغو کرد. همان‌طور که رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد، این سیتکام درکنار سریال Grand Crew (خدمه بزرگ) کنسل شده است. شبکه NBC هنوز درخصوص سریال American Auto (خودرو آمریکایی) تصمیم نگرفته است، اما سفارش تولید St. Denis Medical (طبابت سنت دنیس)، یک مستندنما با نقش‌آفرینی وندی مک‌لندن-کاوی را صادر کرد.

سریال Young Rock با نقش‌آفرینی دوئین جانسون روی نمایش چندین دوره از زندگی راک تمرکز داشت: دوره کودکی در هاوایی، دوره دبیرستان در پنسیلوانیا و دوره دانشگاه در میامی. این نمایش حول محور کارزار ریاست جمهوری دوئین جانسون در سال ۲۰۳۲ می‌چرخید. فصل سوم سریال راک جوان با شروع کار دوئین جانسون در هالیوود به پایان رسید.

سریال راک جوان ۳۷ اپیزود را در طول ۳ فصل تقدیم طرفدارها کرد

پخش سریال سیتکام Young Rock از ماه فوریه ۲۰۲۱ آغاز شد و ۳۷ اپیزود را در طول ۳ فصل تقدیم طرفدارها کرد. آدریان گرولکس، بردلی کنستانت و اولی لاتوکفو نقش راک را در این سیتکام بازی کردند. این سریال تعداد زیادی از کشتی‌گیران را نیز به نمایش درآورد.

با اینکه دیگر خبری از تمدید سریال Young Rock برای فصل چهارم نخواهد بود، اما طرفدارهای دوئین جانسون می‌توانند منتظر آثار دیگری از این هنرپیشه در آینده باشند. راک در بازسازی لایو-اکشن Moana (موانا) به ایفای نقش می‌پردازد و تنها چند روز از اعلام بازگشت این بازیگر به دنیای Fast and Furious (سریع و خشمگین) گذشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده