نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵

مدت زمان قسمت پایانی فصل سوم انیمه Demon Slayer بیش از یک ساعت خواهد بود

شبکه کرانچی‌رول مدت زمان قسمت پایانی آرک داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer را تایید و اعلام کرده است.

از فروردین امسال پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer که براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شده، آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان قسمت پایانی فصل جدید انیمه شیطان کش مشخص شده است. شبکه کرانچی‌رول تایید کرد که قسمت پایانی آرک داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer هفته آینده در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) پخش خواهد شد و مدت زمان آن ۷۰ دقیقه است تا شایعات منتشر شده رنگ واقعیت به خود بگیرند.

قسمت دهم آرک داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer امشب پخش خواهد شد و طرفداران می‌توانند منتظر پخش قسمت یازدهم و پایانی آن در هفته آینده باشند. در حال حاضر مشخص نیست که انیمه شیطان کش برای فصل چهارم تمدید خواهد شد یا استودیو یوفوتیبل مانند فصل دوم به سراغ یک آرک داستانی دیگر در فصل سوم خواهد رفت، اما انتظار می‌رود پس از پایان پخش آرک داستانی Swordsmith Village، اطلاعاتی در مورد آینده انیمه Demon Slayer منتشر شود.

میتسوری کانروجی در آرک داستانی Swordsmith Village در فصل سوم انیمه Demon Slayer

اتفاقات فصل سوم انیمه Demon Slayer در بین چپترهای ۱۰۰ تا ۱۲۷ مانگا شیطان کش رخ خواهد داد که تانجیرو در حال سفر به روستایی از شمشیرسازان است تا تیغه‌اش را پس از یک نبرد سخت بازسازی کند. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. قسمت اول آرک داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز یک اپیزود یک ساعته بوده است.


منبع AnimeNewsNetwork
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده