نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

حضور بازیگر فصل چهارم فارگو در سریال Ironheart مارول

به‌تازگی مارول استودیو بازیگر دیگری را برای حضور در سریال Ironheart استخدام کرده که سابقه حضور در فصل چهارم سریال فارگو را داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال آیرون هارت اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که آنجی وایت پس از توافق با مارول استودیو قرار است در سریال Ironheart حضور داشته باشد و او نقش مادر ریری ویلیامز را بازی کرده است. دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت، ساشا بارون کوهن در نقش مفیستو، لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز، آنتونی راموس، هارپر آنتونی، آلدن ارنرایک، شی کولی و منی منتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ironheart حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آنجی وایت در فصل چهارم سریال Fargo

ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد. آنجی وایت سابقه بازی در ۹ قسمت از فصل چهارم سریال Fargo، سریال The Chi، سریال 4400 و سریال Empire را در کارنامه خود داشته است.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن برای اولین‌بار در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌هارت را بازی کرده است. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آیرون‌هارت بر عهده سم بیلی و آنجلا بارنز است.

سریال Ironheart در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده