نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

یخ‌زدگی لوگوی شکارچیان ارواح در پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2

شرکت سونی پیکچرز پوستر جدیدی از دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife پخش کرد که لوگوی شکارچیان ارواح را به‌شکل منجمد نشان می‌دهد.

شرکت سونی پیکچرز به‌مناسبت روز شکارچیان ارواح پوستر جدیدی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که ظاهرا به فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 (شکارچیان ارواح: جهان باقی ۲) مربوط است. شرکت Sony Pictures UK با انتشار یک توئیت تازه پوستری از فیلم آتی را منتشر کرد که لوگوی شکارچیان ارواح را به‌شکل کاملا منجمد نشان می‌دهد. هیچ توضیحاتی درباره این پوستر ارائه نشده است و نمی‌دانیم که دقیقا با چه چیزی سروکار داریم.

با اینکه جزئیات زیادی از دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife در دست نیست، اما اخیرا تصاویری از پشت صحنه قسمت دوم منتشر شد که از بازگشت ویلیام آترتون، ارنی هادسون و پل راد حکایت داشت. نظر به اینکه فیلم‌برداری فیلم شکارچیان ارواح: جهان باقی ۲ در نیویورک جریان دارد، بازیگران دوباره در همان فضای فیلم‌های اصلی مجموعه قرار می‌گیرند. شما می‌توانید پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 را در ادامه مشاهده کنید.

یخ‌زدگی لوگوی شکارچیان ارواح در پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2

دنباله فیلم The Ghostbusters: Afterlife با عنوان موقت Firehouse (ایستگاه آتش‌نشانی) برای اکران در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است. این دنباله در این ماه با پروژه‌های مطرح دیگری نظیر فیلم Wonka (وانکا) و فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) در گیشه رقابت خواهد کرد.

گیل کنان سکان هدایت فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 را در دست دارد و به‌همراه جیسون ریتمن فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است. کری کون، پل راد و مکینا گریس دوباره برای فصل بعدی داستان خانواده اسپنگلر باز می‌گردند.

فیلم Ghostbusters: Afterlife پس از اکران در سال ۲۰۲۱ موفق به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در سراسر جهان شد. بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، آنی پاتس، سیگورنی ویور، کری کون، فین ولفهارد، مکینا گریس و پل راد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم «شکارچیان روح: جهان باقی» در مرکز حوادث به ماجراهای یک مادر تنها و دو فرزندش می‌پردازد که به مزرعه‌ای در سامرویل واقع در اکلاهما نقل مکان می‌کنند، اما با وقوع زمین لرزه‌های عجیب‌ کودکان خانواده به ارتباط پدربزرگ خود با گروه «شکارچیان روح» پی می‌برند که به افسانه تبدیل شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده