نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

نقش‌آفرینی آلن ریچسون در فیلم The Man with the Bag

آلن ریچسون برای نقش‌آفرینی در فیلم کمدی خانوادگی The Man with the Bag شرکت آمازون در نظر گرفته شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آلن ریچسون، بازیگر سریال Reacher (ریچر) همکاری دیگری را با شرکت آمازون آغاز کرده است. این هنرپیشه آمریکایی برای بازی در فیلم کمدی خانوادگی The Man with the Bag (مردی با کیسه) در نظر گرفته شده است که درحال‌حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

آدام شنکمن، کارگردان فیلم Disenchanted (افسون‌نشده) و فیلم Bringing Down the House (خانه خراب‌کن) سکان هدایت فیلم The Man with the Bag را در دست دارد و آلن رایس فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است.

داستان فیلم The Man with the Bag از جایی آغاز می‌شود که کیسه هدایای بابانوئل به سرقت می‌رود. در این شرایط بابانوئل برای استخدام ونس، یک دزد سابقه‌دار به فهرست بچه‌های بدجنس رجوع می‌کند. ونس به‌تازگی از زندان آزاد شده است و می‌خواهد از کار خلاف دست بکشد و یک کریسمس بدون جرم‌وجنایت را با خانواده سپری کند. درعوض ونس به‌همراه دخترش و گروهی از الف‌ها مجبور به انجام بزرگ‌ترین سرقت خود برای نجات کریسمس می‌شود.

آلن ریچسون، لارنس گری، بن اورارد، رگ تایگرمن و دن اسپیلو تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. آلن ریچسون به‌موجب یک قرارداد باید در ۳ فیلم شرکت آمازون نقش‌آفرینی کند که The Man with the Bag یکی از آن‌ها است.

آلن ریچسون اخیرا از فیلم‌برداری فصل ۲ سریال Reacher و فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare (وزارت جنگ ناجوانمردانه) به کارگردانی گای ریچی فارغ شد. این هنرپیشه در فیلم Ordinary Angels (فرشتگان معمولی) با هیلاری سوانک همبازی بود که در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) روی پرده سینما می‌رود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده