نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

اعلام تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 با بازی وین دیزل

به مناسبت عرضه نسخه دیجیتالی فیلم Fast X، وین دیزل، بازیگر دام تورتو رسما تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 را تایید و اعلام کرد.

امروز نسخه دیجیتالی و VOD فیلم Fast X رسما منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت بعدی فیلم سریع و خشن مشخص شده است. وین دیزل، بازیگر دام تورتو با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که فیلم سریع و خشن 11 برای اکران در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ در حال حاضر فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ به‌عنوان رقیب این فیلم اکشن دیده می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Fast and Furious 11 در دسترس نیست، اما لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me که فیلم Fast X را نیز کارگردانی بود، برای کارگردانی فیم سریع و خشن 11 باز خواهد گشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده کریستینا هادسون با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم فلش، فیلم Birds of Prey و فیلم Bumblebee به‌همراه اورن اوزیل با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Cloverfield Paradox، فیلم The Lost City و فیلم 22Jump Street است.

رقابت دام تورتو در فیلم Fast X

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود شاهد بازگشت بیشتر این بازیگران برای نقش خود در فیلم سریع و خشن 11 باشیم.

علاوه‌‌براین، دواین جانسون قرار است در فیلم جدید سریع و خشن به نویسندگی کریس مورگان دوباره نقش لوک هابز را بازی کند که گفته می‌شود تمرکز این فیلم اکشن روی شخصیت هابز خواهد بود. درکنار آن احتمال ساخت فیلم سریع و خشن 12 نیز شنیده می‌شود که احتمال دارد سرانجام به خط اصلی داستان این مجموعه اکشن پایان دهد. فیلم Fast X تاکنون بیش از ۶۱۷.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۳۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۸۵.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده