نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تام هالند برای یک سال از دنیای بازیگری فاصله می‌گیرد

تام هالند در مصاحبه با رسانه اکسترا اعلام کرد که برای یک سال از دنیای بازیگری فاصله خواهد گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول اعلام کرد که برای یک سال از دنیای بازیگری فاصله خواهد گرفت. این هنرپیشه دلیل اصلی این تصمیم را فشار ناشی از تولید سریال کوتاه The Crowded Room (اتاق شلوغ) شبکه اپل تی‌وی پلاس عنوان کرده است. ۳ قسمت اول این سریال درام مهیج امروز تقدیم بیننده‌ها شد و قسمت‌های بعدی جمعه هر هفته پخش می‌شود.

تام هالند در گفت‌وگو با رسانه اکسترا توضیح داد: «بدون شک پروسه تولید سریال [The Crowded Room] بسیار دشوار بود. در این پروژه با احساسات خاصی مواجه بودیم که قبلا هرگز تجربه نکرده بودم. علاوه‌براین فعالیت به‌عنوان تهیه‌کننده و رسیدگی به مشکلات روزمره پروژه صرفا فشار بیشتری را تحمیل می‌کرد». تام هالند «فرایند تدریجی یادگیری تهیه‌کنندگی» را لذت‌بخش می‌داند، اما می‌گوید که مدیریت آن درکنار بازیگری خارج از توانش بود.

تام هالند این‌باره اظهار داشت: «من با کار دشوار غریبه نیستم. من سخت‌کوشی را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ام. بااین‌حال سریال [اتاق شلوغ] زندگی من را از چهارچوب خارج کرد. در این مرحله به استراحت نیاز دارم و به‌همین‌خاطر برای یک هفته جهت استراحت به سواحل مکزیک رفتم. اکنون یک سال از دنیای بازیگری فاصله می‌گیرم. برای دیدن نتیجه این تصمیم بسیار هیجان‌زده هستم. این‌طور به‌نظر می‌رسد که سخت‌کوشی ما بیهوده نبوده است».

در خلاصه داستان سریال کوتاه The Crowded Room آمده است: «این سریال ماجراهای دنی سالیوان را دنبال می‌کند که در سال ۱۹۷۹ به جرم مشارکت در تیراندازی شهر نیویورک دستگیر می‌شود. این سریال جذاب و هیجان‌انگیز داستان زندگی دنی را به‌وسیله‌ی مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها روایت می‌کند که در آن‌ها یک بازپرس کنجکاو به‌سراغ بررسی فراز و نشیب‌های زندگی و گذشته اسرارآمیز این مجرم می‌رود تا پرده از اسرار پنهان بردارد».


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده