نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹

انتشار تریلر معرفی مستند Hideo Kojima: Connected Worlds

مستند Hideo Kojima: Connected Worlds که به زندگی حرفه‌ای این بازی‌ساز افسانه‌ای ژاپنی می‌پردازد، به‌زودی منتشر می‌شود.

روز گذشته استودیوی کوجیما پروداکشنز با انتشار یک تریلر به‌صورت رسمی از مستند Hideo Kojima: Connected Worlds رونمایی کرد که نگاهی عمیق‌تر به آثار و تاثیرات خالق سری متال گیر و دث استرندینگ می‌اندازد. براساس خبر منتشر شده، کارگردان‌های بزرگی مانند گیرمو دل‌تورو، نیکولاس وندینگ رفن و جورج میلر نیز از افرادی هستند که برای پرداختن به آثار کوجیما در این مستند حضور پیدا کرده‌اند.

طبق اطلاعات اشتراک گذاشته، این مستند همچنین به‌طور خاص روی جزئیات راه‌اندازی اولین استودیوی مستقل کوجیما در سال ۲۰۱۵ و مراحل ابتدایی خلق بازی Death Stranding نیز متمرکز خواهد بود. علاوه‌بر استودیوی کوجیما پروداکشنز، شرکت فیلم‌سازی مستقل filmworks و مجموعه‌ی PlayStation Studios نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این مستند به‌حساب می‌آیند. شما می‌توایند اولین تریلر Hideo Kojima: Connected Worlds را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این مستند ۶۰ دقیقه‌ای که توسط گلن میلنر، کارگردان بریتانیایی فیلم Handmade in Hull ساخته شده است، برای نخستین بار در روز ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) و در جشنواره‌ی فیلم Tribeca Games که در شهر نیویورک برگزار می‌شود، اکران خواهد شد. هرچند هنوز اطلاعات بیشتری از تاریخ و جزئیات انتشار نسخه‌های نمایش خانگی این مستند توسط کوجیما پروداکشنز منتشر نشده است؛ اما می‌توانیم در هفته‌های آینده انتظار انتشار اطلاعات بیشتری در این‌باره را داشته باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده