نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

فصل دوم سریال Wednesday تاریک‌تر و ترسناک‌تر خواهد بود

جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در مصاحبه جدید خود وعده داده است که فصل دوم سریال Wednesday قرار است ترسناک‌تر از فصل اول سریال باشد.

دی گذشته بود که شبکه نتفلیکس رسما از تمدید سریال Wednesday برای فصل دوم خبر داد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال ونزدی منتشر شده است. جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در مصاحبه جدید خود با ورایتی وعده داد که فصل دوم سریال Wednesday با کنار گذاشتن بخش داستان عاشقانه شخصیت ونزدی، بیشتر از المان‌های ترسناک استفاده خواهد کرد. اورتگا در این مصاحبه گفت:

«تصمیم گرفته‌ایم که می‌خواهیم فصل دوم سریال کمی بیشتر به سبک جنبه‌های ترسناک برود. چون لحن فصل اول زیادی سبک بود و مثل این بود که سریال ظاهرا موجوداتی مثل خون آشام‌ها، گرگینه‌ها و شخصیت‌هایی با ابر قدرت را خیلی جدی نگرفته است.»

اورتگا در ادامه گفت که بخش عاشقانه ونزدی آدامز در فصل دوم سریال Wednesday کنار گذاشته شده است؛ چرا که برای این شخصیت و پس از اتفاقات فصل اول این موضوع خیلی منطقی نیست و فصل دوم سریال قرار است تاریک‌تر باشد. اورتگا اضافه کرد: «ما در حال کنار گذاشتن هرگونه خط داستانی عاشقانه و علاقه‌های او هستیم که واقعا اتفاق عالی است. ما قرار است جسورتر و تاریک‌تر شویم.»

نگاه جنا اورتگا به دوربین در سریال ونزدی

طبق آمار منتشر شده، مشترکان نتفلیکس بیش از ۱.۲۳۷ میلیارد ساعت به تماشا سریال Wednesday در ۲۸ روز اول پخش آن پرداخته‌اند. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در فصل اول سریال ونزدی حضور داشته و او ۴ قسمت از فصل اول این سریال را کارگردانی کرده است. بااین‌حال هنوز بازگشت یا عدم بازگشت تیم برتون به‌عنوان کارگردان در فصل دوم سریال Wednesday مشخص نیست و نتفلیکس یا تیم سازندگان اشاره‌ای به این موضوع نکرده‌اند.

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Wednesday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آلفرد گاف و مایلز میلار، سازندگان و شورانرهای این سریال برای ساخت فصل دوم سریال ونزدی باز خواهند گشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده