نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶

آمادگی گرالت و متحدانش برای نبرد در پوستر کاراکترهای فصل سوم سریال The Witcher

شبکه نتفلیکس پوسترهای جدیدی از کاراکترهای سریال The Witcher را پیش از پخش نخستین تریلر فصل سوم در رویداد Summer Game Fest منتشر کرد.

شبکه آنلاین نتفلیکس اخیرا از پخش نخستین تریلر فصل سوم سریال The Witcher (ویچر) در رویداد Summer Game Fest خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پوسترهای جدیدی از کاراکترهای آن را منتشر کرده است. این پوسترها شخصیت‌های گرالت، یِنیفر، سیری و جسکیر را نشان می‌دهند. نیمه اول فصل سوم سریال ویچر در تاریخ ۸ تیر (۲۹ ژوئن) و نیمه دوم در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئن) تقدیم طرفدارها می‌شوند.

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پُرفروشی با همین نام، نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم آن، در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. بااین‌حال، وقتی دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید درکنار یکدیگر در قاره‌ای بی‌ثبات گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند.

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، ایمون فرن نقش کاهیر، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، آنا شافر نقش تریس مریگولد، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم بودنیا نقش وزمیر را در فصل سوم سریال فانتزی درام The Witcher بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فصل ۳ سریال The Witcher می‌خوانیم: «درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری سیری با یکدیگر رقابت می‌کنند، گرالت تصمیم به حفاظت از خانواده دربرابر کسانی می‌گیرد که تهدیدی برای نابودی آن به‌شمار می‌آیند. ینیفر که مسئولیت خطیر آموزش سحر و جادو به سیری را برعهده دارد، آن‌ها را به قلعه امن آرتوزا هدایت می‌کند؛ جایی که آن‌ها امیدوارند تا اطلاعات بیشتری از قدرت‌های کشف‌نشده‌ی این دختر به‌دست بیاورند. درعوض آن‌ها خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می‌یابند و باید دربرابر آن‌ها مقاومت کنند».


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده