نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳

قرارگیری خانواده لمبرت در معرض خطر در تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

شرکت سونی پیکچرز تریلر نهایی و پوستر جدیدی از فیلم Insidious: The Red Door را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز تریلر نهایی و پوستر جدیدی از فیلم Insidious: The Red Door (توطئه‌آمیز: در قرمز) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر بازگشت شیاطین سرکوب‌شده‌ی گذشته برای تعقیب خانواده لمبرت را نشان می‌دهد که به کابوس آن‌ها تبدیل می‌شوند. زمان زیادی تا اکران فیلم توطئه‌آمیز ۵ باقی نمانده است و این اثر ترسناک در تاریخ ۱۶ تیر (۷ ژوئیه) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Insidious: The Red Door بار دیگر خانواده لمبرت را در کانون توجه قرار می‌دهد. طرفدارها آخرین‌بار در فیلم Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز: قسمت ۲) با این خانواده دیدار کردند؛ جایی‌که جاش و دالتون تصمیم به سرکوبی خاطرات برای جلوگیری از فرافکنی اثیری و بازگشت به قلمرو The Further گرفتند. وقایع فیلم تازه، یک دهه پس از قسمت قبلی رخ می‌دهد که دالتون به دانشگاه می‌رود و با توانایی فرافکنی اثیری و بزرگسالی کنار می‌آید.

پاتریک ویلسون، بازیگر فیلم‌های The Conjuring (احضار) و تای سیمپکینز، بازیگر فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) دوباره برای ایفای نقش‌ جاش و دالتون در فیلم Insidious: The Red Door بازمی‌گردند. پاتریک ویلسون در نخستین تجربه کارگردانی خود سکان هدایت پنجمین قسمت فیلم توطئه‌آمیز را در دست می‌گیرد و اسکات تیمز، نویسنده فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) فیلم‌نامه آن را براساس داستانی از لی ونل و جیسون بلام قلم می‌زند.

پوستر تازه فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

این نخستین‌بار است که لی ونل فیلم‌نامه یکی از قسمت‌های فیلم Insidious را به رشته تحریر در نمی‌آورد. جیسون بلام، لی ونل، جیمز وان و اورن پلی به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم توطئه‌آمیز ۵ فعالیت می‌کنند. مجموعه فیلم‌های توطئه‌آمیز کارش را با اکران فیلم Insidious به کارگردانی جیمز وان در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد که با استقبال خوبی از سوی منتقدها و تماشاگران مواجه شد و با بودجه ۱.۵ میلیون دلاری توانست ۱۰۰.۱ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده