نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار تصاویر جدید از فیلم Rebel Moon نتفلیکس به کارگردانی زک اسنایدر

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر توسط نتفلیکس منتشر شده است.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم ماه یاغی منتشر شده است. مجله ونتی‌فر شماره جدید خود را به فیلم Rebel Moon اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز برخی از این تصاویر روی شخصیت‌های مختلف مثبت و منفی فیلم است و در گروهی دیگر از تصاویر می‌توان پشت صحنه فیلمرداری و تولید فیلم Rebel Moon را مشاهده کرد که در مرکز آن زک اسنایدر دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سوفیا بوتلا، چارلی هونام، جایمن هانسو، دونا بائه، ری فیشر، اد اسکرین، جنا مالون، آنتونی هاپکینز، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، کری الویس، کوری استول، اسکای یانگ، میخیل هایسمان، آلفونسو هررا، فرا فی، کلوپاترا کولمن و استوارت مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rebel Moon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم Rebel Moon را بر عهده دارد. 

شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم 300 در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک کرده اند. همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند. فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند. 

فیلم Rebel Moon در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. 


منبع VitalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده