نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴

سفر واکین فینیکس با کشتی بزرگ در تیزر فیلم Napoleon

شرکت اپل در جریان رویداد WWDC 2023 تیزر کوتاهی از فیلم Napoleon را پخش کرد که نگاهی گذرا به ظاهر ناپلئون با نقش‌آفرینی واکین فینیکس دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Apple در جریان رویداد WWDC 2023 تیزر جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار Napoleon (ناپلئون) به کارگردانی ریدلی اسکات را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

برخی از محتواهای آتی شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس در کنفرانس WWDC 2023 به نمایش گذاشته شد. ویدیو تازه فیلم Napoleon پیش از نمایش ناپلئون با نقش‌آفرینی واکین فینیکس نگاهی اجمالی به یک کشتی بزرگ دارد. این تیزر بخش‌های بیشتری از فیلم را به نمایش نمی‌گذارد و باید منتظر پخش تریلر طولانی‌تری در آینده باشیم.

فیلم Napoleon در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۳) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت و در زمان نامعلوم دیگری به شبکه Apple TV Plus راه می‌یابد. اپل برای توزیع این فیلم با شرکت سونی پیکچرز همکاری می‌کند؛ اثری که واکین فینیکس را در نقش رهبر نظامی و نخستین امپراتور فرانسه در بین سال‌های ۱۸۰۴ تا ۱۸۱۵ قرار می‌دهد.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Gladiator (گلادیاتور) سکان هدایت فیلم Napoleon را در دست داشت و دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) فیلم‌نامه آن را برای شرکت 20th Century به رشته تحریر درآورد. ریدلی اسکات و کوین والش از شرکت Scott Free به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده