نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶

عدم انتشار تریلری برای انیمه How Do You Live، اثر جدید هایائو میازاکی

استودیو جیبلی در نظر ندارد تریلری برای انیمه ?How Do You Live، اثر جدید هایائو میازاکی منتشر کند و این انیمه با کمترین میزان تبلیغات اکران خواهد شد.

پخش تریلر، پوستر و تصویر بخش مهمی از تبلیغات یک فیلم را تشکیل می‌دهد،‌ اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از موردانتظارترین انیمه‌های سال قرار نیست دارای تبلیغات گسترده‌ای باشد. انیمه ?How Do You Live، اثر جدید هایائو میازاکی است که تاکنون‌ به‌جز یک پوستر که روی آن یک پرنده است، نام و تاریخ اکران اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است و حالا سوزوکی توشیو، رئیس و تهیه‌کننده استودیو جیبلی در یک مصاحبه با یک مجله در یوتیوب دلیل این موضوع غیر معمول را توضیح داده است.

انیمه ?How Do You Live درواقع قرار است بازگشت میازاکی پس از انیمه The Wind Rises در سال ۲۰۱۳ باشد که آخرین اثر او نیز محسوب می‌شود. سوزوکی در این مصاحبه گفت: «آن‌ها [طرفداران] می‌خواهند ببینند که فیلم در مورد چه چیزی است و برای انجام این کار آن‌ها باید به یک سالن سینما بروند.»

لبخند هایائو میازاکی، کارگردان افسانه ای انیمه ها روی فرش قرمز اسکار

میازاکی پیش از این وعده داده بود که انیمه ?How Do You Live که یک اثر فانتزی ماجراجویانه است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این انیمه در دسترس نیست. انیمه جدید میازاکی اقتباسی از رمان چطوری زندگی می‌کنی؟ اثر یوشینو گِنزابورو است که میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد. همچنین استودیو توهو وظیفه اکران انیمه ?How Do You Live را بر عهده گرفته است.

میازاکی پیش از این برای کارگردانی انیمه‌هایی چون انیمه The Castle of Cagliostro، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Castle in the Sky، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه Kiki's Delivery Service، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه Spirited Away، انیمه Howl's Moving Castle، انیمه Ponyo و انیمه The Wind Rises شناخته می‌شد. او در سال ۲۰۱۳ و پس از کارگردانی انیمه The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال ۲۰۱۷ میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی یک انیمه دیگر بازگشته است.

انیمه ?How Do You Live در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد)‌ در ژاپن اکران خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده