نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

ملاقات هریسون فورد با کاپیتان آمریکا در تصویر Captain America 4 | تغییر نام فیلم

مارول استودیو با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم Captain America 4 با حضور هریسون فورد و آنتونی مکی، از تغییر نام این فیلم خبر داده است.

با وجود اعتصاب نویسندگان، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America 4 همچنان در آتلانتا در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام فیلم کاپیتان آمریکا 4 تغییر کرده است. مارول استودیو امروز تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده است که در آن مشخص شد فیلم Captain America: New World Order از این به بعد قرار است با نام Captain America: Brave New World روی پرده‌های سینما برود.

همچنین در تصویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فیلم Captain America: Brave New World، شاهد حضور سم ویلسون به‌عنوان کاپیتان آمریکا جدید به‌همراه هریسون فورد که برای اولین‌بار نقش رئیس جمهور تاندربولت راس را قرار است در دنیای سینمایی مارول بازی کند، هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا و هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس در پشت صحنه فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: New World Order حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: Brave New World را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده